مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

فروش ویژه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربردهای زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بیابانیموارد مؤثر بر قیمت زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

عقرب ها معمولا قد و اندازه ای متوسط دارند و دارای یک دم صاف و تخت یا پرز دار هستند، یک عقرب خطرناک و زهردار و زهر آن خطرناک و مرگ آور است، محققان از این زهر ماده ای دارویی درست می کنند تا برای بیماری ها درمانگر و مفید شود. فروش ویژه زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا با قیمت مناسب و کیفیت بالا صورت می گیرد و به صورت عمده به مراکز خرید سراسر کشور عرضه می شود.

فروش ویژه <a href=زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا” class=”img-responsive aligncenter”>

کاربردهای زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بیابانی

کاربردهای زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا بیابانی دومین عقربی که در ایران به وفور دیده می شود و تعداد افرادی که دچار عقرب زدگی با این نوع عقرب می شود هر سال زیاد تر می شود عقرب آندروکتوس می باشد که زهر این عقرب درد زیادی به فرد متحمل می کند. علاوه بر درد شدید گزیدگی و ورود سم و زهر این عقرب به بدن این گزیدگی سیستم اعصاب را متشنج و مختل می کند و موجب ورم در عضلات و مفاصل و مشکلات در استخوانی می شود.

کاربرد زهر عقرب پرورشی و طبیعی در موارد طبی و پزشکی و دارویی بی نظیر و در این صنعت برای بهبود و تضمین سلامتی کاربرد دارند. زهر عقرب خالص سبب رفع و بهبود درد بدن و رفع عفونت و میکروب از بدن می شود، سم و زهر از بدن عقرب جدا و خارج می شود و به یک داروی کاربردی تبدیل می شود که برای بهبود درد یک مسکن و برای پیوند دادن سیاهرگ در بدن موثر است به علاوه برای درمان آرتروز و روماتیسم و التهابات مفاصلی و استخوانی و همچنین برای پیشگیری و کاهش غدد سرطانی مفید است

در پشت شکم عقرب آندروکتوس لبه های دندانه دندانه ای وجود دارد و موهای تیره و کوتاهی بر روی بدن این عقرب وجود دارد. دست و پاها و چنگال های این نوع عقرب قوی و محکم هستند. عقرب کراسیکودا ایرانی است و نیش قوی و بزرگی دارد و سم کشنده ای دارد که در دم آن می باشد. همین سم برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها نجات دهنده و پر از مزیت و خاصیت است.

استفاده از زهر عقرب در تولید دارو انواع زهر عقرب در عمل های قلب کمک به افزایش جریان خون می کند، علت با ارزش بودن سم عقرب و تولید و سرمایه گذاری این زهر به دلیل موارد طبی و دارویی و درمانی است. از زهر عقرب آندروکتونوس کراسیکودا برای سلامتی و درمان افراد استفاده می شود، به طور کلی در دنیای ما حدود ۶۰ گونه عقرب وجود دارد که ۲۵ نوع آن در کشور ایران دیده شده است و از بین این 25 مورد حدود 10 مرد آن خاصیت دارویی و درمانی دارد، بسیاری از عقرب ها پرورشی هستند و بسیاری در طبیعت وجود دارند و به صورت طبیعی به این دنیا آمده اند.

موارد مؤثر بر قیمت زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا

موارد مؤثر بر <a href=قیمت زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا” class=”img-responsive aligncenter”> یکی از موارد با ارزش بودن سم عقرب به دلیل تاثیر و مفید بودن در عمل های پیوندی است و با استفاده از زهر عقرب داروی ایمنی برای راحت پیوند زدن و رفع مشکلات پس از پیوند تهیه می شود زیرا گاهی پس از پیوند بدن واکنش منفی نشان می دهد، از موارد موثر بر قیمت زهر عقرب آندروکتوس کراسیکودا باید به حجم خریداری و برند و درجه کیفی آن و خلوص آن اشاره کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد داداشی مهر

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120547006

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه زهرینه شما را به خرید بهترین محصولات سم مار و عقرب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید